Srpanj 06, 2025, 07:17:44 prijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: napokon akvarij  (Posjeta: 12293 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline IMara

• Trade Count: (+11)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 42
napokon akvarij
« u: Kolovoz 15, 2012, 18:02:49 poslijepodne »
Pozdrav svima!

Nakon dugog vremena ispunio sam si veliku želju i kupio akvarij  :P. Otprilike tri mjeseca intenzivno čitam ovaj forum i pokušavam što više naučiti o svemu pa me već i glava boli pogotovo zato jer sam se "otrovao" s aquascaping uradcima sa foruma pa sam i ja kao početnik nešto pokušao.
Slijedi specifikacija:

Akvarij: Poseidon Riviera 80x32x45
Rasvjeta: 2x24W T5, Plant power i Tropical river
Podloga: TROPICA PLANT SUBSTRATE 2,5 L
Hardscape: Biom crni pijesak i Biom Seiryu Stone - Gray Stone
Filter: JBL Cristal Profi e701 GL

Slijede hardscape slike

Offline merlin

• Trade Count: (+1)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški  
Odg: napokon akvarij
« Odgovori #1 u: Kolovoz 15, 2012, 18:06:20 poslijepodne »
Izgleda obečavajuće  :up:

Offline IMara

• Punopravni član
« Odgovori #2 u: Kolovoz 15, 2012, 18:15:27 poslijepodne »
Akvarij je puštem u pogon 10.08.2012.

Od biljaka unutra je:

Eleocharis parvula
Glossostigma elatinoides
Rotala rotundifolia
Hygrophila polysperma
Hemianthus micranthemoides

Što se tiče gnojenja za početak EC svaki dan 1,5 ml i Profito 1 ml.
Slike nisu baš dobre jer aparat nije baš nešto a fotograf je još lošiji :P.
Nadam se da ćete mi pomoći ako će zatrebati pa da ispadne kako treba. Nadam se da je ova količina rasvjete dostatna za ove biljke. Slijede slike nakon tri dana od puštanja.

Offline IMara

• Punopravni član
« Odgovori #3 u: Kolovoz 15, 2012, 18:21:47 poslijepodne »
glossa je ovako zasađena jer je kupljena "in vitro" a na staklenci piše da se mora zasaditi u roku od 1 minute što je nemoguće. Ja sam ovako zasadio kako vidite nadam se da je to uredu.

Offline galo

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 46