Lipanj 29, 2025, 11:20:05 prijepodneNajnoviji Član: hrga1977

Autor Tema: Početnik u teraristici.Molim pomoć ! Imam par pitanja!  (Posjeta: 4182 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Kiklop

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Spol: Muški  
Početnik u teraristici.Molim pomoć ! Imam par pitanja!
« u: Travanj 05, 2009, 22:01:53 poslijepodne »
Od svih živina koje sam želio držati u terariju puno sam gledao.Gledao sam i o zmijama i gušterima,al sam shavtio da mi je najbolje da imam nekakvog paučnjaka.Ja sam početnik,a shavtio sam da je najjednostavnija za držanje rosea.
Sad želim ići nabavljati opremu za držanje ove životinje.Za sad imam akvarij od 50L,a dimenzije su mu 55*30*30.Na stranici od akvarij neta sam procitao članak o roosei.Ali imam par pitanja,koja su vama iskusnijim teraristima možda glupava,ali su mi sljedece stvari nejasne;
-što još kupiti od opreme osim terarija i koliko bi me ta sve kostala, molim vas da mi sve kazete?
-kako i svakih koliko treba cistit terarij?Gdje i kako treba roseu smjestiti dok se cisti terarij?
-kako znati kakav ce biti postotak vlage u terariju i kako namjestiti vlagu oko 75% i kao napraviti vlagu ,osim staviti nekakvu posudicu u terarij i politi jedan dio podloge s vodom?
-kako znati kad se pauk presvlači?I kakve se temperature stavljaju u vrijeme presvlačenja,također i kakav postotak vlage treba bit u vrijeme presvalčenja?
-znam da se temperatura terarija kod rosee treba kretati između 18° do 29°C i to se regulira termm,ali sto kad dođe ljeto kad se temperature vani popnu i do 40°C,kako cu onda odrzavat temperaturu terarija i postotak valge?
-roblem nabava hrane,ja sam iz rijeke,a ni u pet centru i u nijednom drugom pet centru nisam vidio da se prodaju cvrčci ili tako nesto,vec samo ona nekvalitetna hrana,samo fobasi i brašnari

Unaprijed hvala!

Offline toncek12

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 33
Odg: Početnik u teraristici.Molim pomoć ! Imam par pitanja!