Lipanj 17, 2024, 03:50:23 prijepodneNajnoviji Član: Tomislav84

Autor Tema: Jadranske kozice!!!  (Posjeta: 14135 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Goran

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 100
  • Spol: Muški   Dob: 52
  • Lokacija: Mostar-Metković-Čapljina
Jadranske kozice!!!
« u: Studeni 30, 2008, 23:20:34 poslijepodne »
Danas sam prošetao uz more i shvatio da još uvijek nije toliko hladno i da još uvijek ima kozica odmah uz obalu.Uzeo sam mrežicu i zahvativši samo jednom ulovio u mrežicu preko 30 komada.Kući imam morski aq koji cikliram već skoro mjesec dana.U morskom sam početnik. Htio sam ubaciti kozice kao prve da mi još malo počiste aq prije nego dođu ribe i koralji.To sam negdje pročitao i odlučio to uraditi.Došao sam kući i 10-tak kom ubacio u refugium a ostalo u aq.U refu sam do tada po pjesku imao kao neku smeđkastu mahovinu na kojoj je bilo mjehurića zraka.Ove koze su to vrhunski počistile kao i sve trule dijelove Caulerpe.Sada mi je pijesak ponovno bijel i čist.Ne znam koliko je to dobro???Ove što su u aq prilično su divlje jer ih pumpe bacaju na sve strane.Imam od ranije iskustva sa domaćim"slatkim"kozama.Znam da im je normalno da se po aq ludo ponašaju,tj.da ih ima u svim ijelovima aq.Razlikuju se po tome što ove morske izgledaju puno atraktivnije.Imaju neke fluorescentno plave točkice na vrhovima pipaka,po tijelu imaju žute točkice i zelene pruge.Simpa su.Zanima me jel iko imao iskustva sa ovim kozama i čime bi ih mogao hraniti???Slikao sam ih pa ću gledati da prebacim slike.
PORUŠITI TREBA MEĐE DA SE LJUDI MRZE RIJEĐE!!!

Offline morino

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 1447
Odg: Jadranske kozice!!!
« Odgovori #1 u: Studeni 30, 2008, 23:31:47 poslijepodne »