Lipanj 16, 2024, 02:46:35 prijepodneNajnoviji Član: Tomislav84

Autor Tema: Zmija za pocetnike  (Posjeta: 7462 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline nini7

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Postova: 36
Zmija za pocetnike
« u: Listopad 13, 2007, 10:54:00 prijepodne »
ja sam pocetnik i volio bih imati zmiju naravno neku neotrovnu nesto tipa kukruzne ili neke boe ili pitona ali da ne naraste previse koje su cijene zmije i sve opreme.
 

Offline amauro13

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 476
  • Lokacija: Dubrovnik
  • I lost myself.
Zmija za pocetnike
« Odgovori #1 u: Listopad 13, 2007, 11:25:00 prijepodne »