Prije svega društvo jedan

Čitao sam vas malo danas, i čini mi se da ste svi voljni pomoći i da ste prava ekipa. Dakle da krenem:
Kupio sam akvarij od frenda po nekoj simboličnoj cijeni i želim ga urediti da izgleda lijepo. Volim ribice, volim biljčice, imam volje i imam malu djecu da uz mene uživaju u ribicama, uglavnom htio bih to srediti da bude lijepo i uredno i čisto.
Akvarij je dug 75, visok 40 a širok 30 cm. Dakle oko 90 litara, kad se oduze podloga i ostalo, računam na nekih 80-tak litara da će to biti. Evo čitao sam i ove teme od zadnje dva pridružena člana (Mendietta i VlatkoZ) i zanimaju me slične stvari, dosta sam odgovora tu i našao ali pošto sam totalni amater u ovome, strah me da ne bi mučio ribice, stoga hoću sve lijepo da naučim. A kažu da tko pita ne skita...
Sa akvarijem sam dobio i neki filter, ali to je u jako losem stanju. Grijac je slomljen, pa cu morati uzeti novi. Da ponovim, totalni sam amater, pa vas molim da mi ne zamjerite na, vama mozda, nekim glupim pitanjima.
Dakle akvarij izgleda ovako:

Na dnu je neki stiropol i koliko sam ja njega razumio, on je po tome imao pjesak koji mi je donio u jednoj kantici, i neke biljčice i to je to.
Filter koji je unutra akvarija je star, unutar su neke loptice u jednom odjeljku, a u drugom neka kao vuna, spuzva, a u trećem je grijač koji je slomljen. To izgleda ovako:

E sad, znači prva akcija koju moram napraviti je dobro ga očistiti i dezinficirati. Naravno bez ikakvih deterdzenata, citao sam sa octom i sa onom nekom otopinom. I tako cu napraviti, dakle prvo ide spuzva natopljena u ocat i nakon toga ispiranje, pa nakon toga cu ga napunit sa otpinom onog hipermangana. Kad prodje ta dezinfekcija, koliko sam upratio treba postaviti podlogu. Vidio sam da preporucate one neke hranjive, pa sam to mislio tako i napraviti. Dakle dezinfekcija, pa onda podloga.