Lipanj 05, 2024, 14:14:44 poslijepodneNajnoviji Član: Tomislav84

Autor Tema: Hrana za ribice  (Posjeta: 1086 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mandy

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 11
Hrana za ribice
« u: Veljača 10, 2012, 09:33:12 prijepodne »
evo,napokon moj akvarij dobio stanovnike,nakon 20-ak dana od početka cikliranja, nastanili su se 2 ancistrusa, 3 corija,a nakon nešto više od mjesec dana, kao društvo stigli su i 5 guppy-a, 2 krijesnice i 5 neonki. od hrane sam kupila sera vipan listiće. čitajući i prelistavajući forum, vidjela sam da većina vas daje raznovrsnu hranu vašim ribama, pa sam se ja bacila u potragu da obogatimo malo menu. i tako sam naručila slijedeću hranu, pa mi vi recite jel to okej izbor i što bi mi još ili umjesto nečega preporučili. naglašavam da sam početnik i da me nećete odmah  :down: dakle, naručila sam: sera artemia mix - u onoj vrećici, za početak,da ja vidim kako to funkcionira u uzgajanju artemije.pročitala sam da je jaaaako zdrava za male okoćene ribice,ali i za već veće, TETRA Fresh Delica Bloodworms- to je hrana u gelu,jel doza od jedne vrećice dovoljna za količinu riba u akv. ili je previše; TETRA Tabimin-za moje čistaće.mislim im svaki drugi dan po pola tabletice dati-jel to okej?; JBL NovoDaph; i još sam uzela SERA Hrana s ličinkama FD Rote Mueckenlarven-to su larve crvenog komarca,jel tako?kolko mene moj njemački služi :D eto, to bi bilo to. e i mislim im koji dan ubaciti malo povrća tipa tikvice, blitva, mrkvica i tako...
sad da čujem vaše mišljenje i savjete  ;)

Offline mandy

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 11
Odg: Hrana za ribice
« Odgovori #1 u: Veljača 10, 2012, 21:51:19 poslijepodne »
nitko? :rolleyes:

Offline hedy

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Postova: 49
  • Spol: Muški   Dob: 48
  • Lokacija: Sisak
Odg: Hrana za ribice
« Odgovori #2 u: Veljača 13, 2012, 06:56:24 prijepodne »