Srpanj 18, 2025, 17:24:08 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Anketa

:( Ja sam pocetnik , Neznam nista o akvarijumu zelim postaviti Par Pitanja... Dal mogu da koristim Akvarijum bez Filtere i Bez lampe ???? Dal mogu daa Hranim ribice sa Tevcije Srce (Balerina ...Skalar...Kviski....molli...itd.) Dal moram mjenati Vodu? I k

javite se na [email protected]
0 (0%)
[email protected]
0 (0%)
[email protected]
0 (0%)
[email protected]
0 (0%)
[email protected]
0 (0%)
[email protected]
0 (0%)

Ukupno Glasova: 0

Glasanje završeno: Siječanj 08, 2014, 19:09:36 poslijepodne

Autor Tema: Molim vas pomozite, O Akvarijumu  (Posjeta: 2049 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mumko

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
Molim vas pomozite, O Akvarijumu
« u: Travanj 14, 2011, 20:06:23 poslijepodne »
 :( Ja sam pocetnik , Neznam nista o akvarijumu zelim postaviti Par Pitanja...
Dal mogu da koristim Akvarijum bez Filtere i Bez lampe ????
Dal mogu daa Hranim ribice sa Tevcije Srce (Balerina ...Skalar...Kviski....molli...itd.)
Dal moram mjenati Vodu? I koliko cesto ?.....
Dal moram da stavim Tablete koje ciste vodu ( Nisam siguran kako se zovu ).
Koliko cesto da hranim Ribice?
Hvala vam puno na pomoci i  ne Zamjerite jer sam pocetnik sad sam kupio Rbice..Sto brze pomoc da ne bi crkle sve ribicee...
 :(

Offline todor.dbk

• Punopravni član
  • There she is ...
Odg: Molim vas pomozite, O Akvarijumu
« Odgovori #1 u: Travanj 14, 2011, 20:21:38 poslijepodne »
ribice vrati nazad, ili pokloni nekome tko ima akvarij duze vrijeme.