Kolovoz 06, 2025, 18:49:20 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: diskusi-promisljanje  (Posjeta: 756 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline pinko

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
    • http://www.del-bianco.net
diskusi-promisljanje
« u: Veljača 24, 2005, 09:57:00 prijepodne »

kao prvo....napomenuo bih, nisam nikakav skrtac...samo promisljam malo.....

znaci...da, moze se reci da sam pocetnik, ali, vidjevsi tu na forumu slike crvenih i plavih diskusa, zaljubio sam se.......

e sada, moje je razmisljanje u smjeru, svi kupuju i prodaju, vec velike i odrasle diskuse (kojima cijena raste sa velicinom istih)...u cemu je fora, zar nije ljepse i interesantnije uzeti si malu ribu(ribe) te uzivati u brizi za njih i uzivati u njihovom rastu i napretku???

ili negdje grijesim????
Pula / Hrvatska://www.del-bianco.net
Na svijetu su samo dvije svari beskonaene, svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam bas siguran. EINSTEIN

Offline D.I.T.

• Punopravni član
diskusi-promisljanje
« Odgovori #1 u: Veljača 24, 2005, 11:46:00 prijepodne »
pa je , zanimljivije i bolje je uzeti male ribe, ali ako imaš vea 6-7 odraslih onda kad kupuješ, novi moraju biti približne velieine, jer ako su maleni me?u odraslima mali zakržljaju i imaš diskusa zvanog VELKO OKO
Zagreb/Ravnice

Offline pinko

• Punopravni član
diskusi-promisljanje
« Odgovori #2 u: Veljača 24, 2005, 11:51:00 prijepodne »

uf...ja se vec zabrino da sam rekao nesto 100% bez veze i da me svi ignoriraju.........

da...kad tad(hahaha, vrlo brzo) imati cu i ja diskuse.......i, kao pocetnik i neznalica, uzeo bi si male i gustao u njihovoj brizi i rastu...
Na svijetu su samo dvije svari beskonaene, svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam bas siguran. EINSTEIN

Offline zoky

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 46
diskusi-promisljanje
« Odgovori #3 u: Veljača 24, 2005, 18:30:00 poslijepodne »