Srpanj 27, 2025, 14:11:14 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Uredjujem akvarij za ciklide  (Posjeta: 5844 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline fUATPANZa

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
Uredjujem akvarij za ciklide
« u: Lipanj 13, 2004, 01:00:00 prijepodne »
Posto sam potpuni pocetniki sa ciklidima me zanima puuuuuuunooooo stvari.
Nabavio bi neke ne previše zahtjevne ciklide. Svidjaju mi se ciklidi iz jezera  Tanganyika. Akvarij ee biti 90 cm dugaeak, 40 cm visok i 30 cm širok. Koje ciklide i koliko njih mi preporueujete? Trebo bi imat neke eistaee. Ancistrusa nebi. Isto tako nebi i corrya. Razmišljam da bi stavio unutra Crossocheilus siamensis. Bi ta vrsta išla skupa sa ciklidima? Kakvu podlogu da stavim unutra (boja i granulacija me zanima). Biljku(e) ee biti anubias. Znam da moraju imat puno skrovišta pa sam danas, kad sam šeto pesa, malo gledao naokolo i vidio takvo zanimljivo crno veliko kamenje sa špiljama. Dali je crno kamenje dobar izbor? Onda dolazi još pitanje pozadine - razmišljam da bi ju napravio iz purpjene. Razmišljam dalje u tom smjeru ili dam samo nekakvu foto foliju na zadnje staklo?
Onda još filter. Nemam mjesta (trenutaeno) za vanjski filter. Koji notranji filter bi bio dobar (kolko prijetok vode i slieno)? I još na kraju rasvijeta. Imam 2x 18w osram (flora i cool white) - to je dobro ili ne? Ako ne, kakvu rasvijetu da stavim unutra?

Hvala na odgovorima :*

Ptuj/Zabno

Offline Neven.M

• Punopravni član
    • http://pet.beke.co.nz
« Odgovori #1 u: Lipanj 13, 2004, 01:10:00 prijepodne »
Sto se svi furate na ciklide ?

Offline Vedran

• Forum Administrator
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 49
  • The Deda
    • http://www.akvarij.net
« Odgovori #2 u: Lipanj 13, 2004, 10:57:00 prijepodne »

Evo,dok ne do?e Bojko ili neki drugi ciklidofil ,ja au se osvrnut na aquascape...