Lipanj 16, 2024, 01:20:36 prijepodneNajnoviji Član: Tomislav84

Autor Tema: Zmije  (Posjeta: 8237 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Infernal

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 631
Zmije
« u: Siječanj 14, 2007, 21:53:00 poslijepodne »

pozdrav svima. trebam pomoc malu.
ovako,obozavam u zadnje vrijeme zmije i polako razmisljam o nabavci zmije,ali totalni sam pocetnik,i sve sto mi se svidja je otrovno npr Vipera aspis francisceredi, Vipera ammodytes a.,a da nepricam o Botriechis schlagelii kako je predivna. i tu trebam vasu pomoc,da mi predlozite neke zmije koje bi bile ok za nekog pocetnika,a moze i malo kompliciranije



hvala puno
Edited by: Infernal
Osijek.....

Offline zoolog

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 314
Zmije
« Odgovori #1 u: Siječanj 14, 2007, 22:25:00 poslijepodne »


Pozdrav Borise,


nemoj se uvridit, ali ako si 'totalni početnik', moj ti je savijet da malo pričekaš s otrovnicama. Tvoja sigurnost i sigurnost ljudi s kojima živiš uvik triba bit na prvom mistu, a zmije koje si navea su vrlo opasne. Govorin iz iskustva jer san i sam preživia ugriz poskoka i poznajem liječnika infektologa koji je jedini specijaliziran za otrovne ugrize u Hrvatskoj. Ugriz poskoka je strava i užas, viruj mi,kad uvatin vrimena napisatćuviše o tome...nemoj se brale zezat, pogotovo u Osijeku di to ne znaju ličit...


Najbolje ti je napravit ovo: nabavi neke agresivne neotrovnice i ispraksiraj se na njima, skini sa interneta i pročitaj sve šta moš o baratanju s otrovnicama (ako nemoš iskopat ja ti skeniran i pošaljenka pdf) iotiđi do terarista koji držiotrovnice koje hočeš da ti pokaže kako se s njima barata. Tek onda počni nabavljat otrovnice,prije nemoj.


Vipera ammodytesi Bothriechis schlegelii mislin imaNeven (Vrba), aV. aspis francisceredi Vilim (Aspidelaps). Samo nemoj odVilimaučit rukovanje please- toti jeteraristička verzija ruskog ruleta


Offline Infernal

  • Trade Count: (0)