Kolovoz 06, 2025, 08:25:35 prijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Biljke pomoc pocetniku  (Posjeta: 2706 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline brankotomic1

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški   Lokacija: Srbija- Nis
Biljke pomoc pocetniku
« u: Listopad 15, 2014, 22:34:44 poslijepodne »
imam biljni akvarijum naravno i nekoliko riba . E sad ono sto je bitno jeste da mi neke zahtevne zelene zahtevne biljke najbolje napreduju a cudna stvar Crvena biljka vec pocela da gubi listove kao da se raspada zasto, dal neko zna zasto?
Narucio sam mikroelemente i makroelemente, nadam se da ce to pomoci uz neonku koja ima jako svetlo i uz co2, ali me brine zasto crvena biljka ne napreduje u mom akvarijumu gde ostale zahtevne biljke napreduju bez problema...
ubacicu sliku mog akvarijuma pa vi pogledajte kakav mi je akvarijum dok se crvena biljka nije raspala, inace ne zamerite mi na postavci biljka jer sam pocetnik ...

Offline kliker

• Trade Count: (+6)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 37
Odg: Biljke pomoc pocetniku
« Odgovori #1 u: Listopad 15, 2014, 22:54:13 poslijepodne »
A ovako brzinski ništa tu i nije zahtjevno osim baš te crvene

Offline brankotomic1

• Punopravni član
  • **
« Odgovori #2 u: Listopad 15, 2014, 23:07:24 poslijepodne »
A ovako brzinski ništa tu i nije zahtjevno osim baš te crvene

jesu traze svetla neonku  :punch: to sam primetio jer kad ugasim neonku ove biljke levo se savijaju ka spoljnom svetlu u pravcu prozora dok ove desno i dalje stoje uspravno ne savijaju se. Ok mozda nisu puno zahtevne ali traze jako svetlo recimo neonku to sam primetio jednom pa cim sam upalio neonku uspravile se u roku od 1 i po....

Mozete li mi reci uzrok zasto opadali listovi na crvenu biljku zalosno da je slikam sad rekli bi ste da sam nezahvalni akvarista koji nije pazio crvenu biljku ona sada jedva ima nekoliko listova ostali listovi su sa rupicama i postali providni...