Kolovoz 15, 2025, 15:32:59 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: muke jednog početnika  (Posjeta: 2610 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline rajas

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
muke jednog početnika
« u: Listopad 12, 2012, 23:57:12 poslijepodne »
Dakle kao što sam naslov kaže potpuni sam početnik u ovom zanimljivom, zabavnom i prelijepom hobiju. Nakon nekoliko dana čitanja postova na forumu pala je definitivna odluka da se i ja upustim u akvaristiku. Čitajući forum došao sam do dosta korisnih informacija za početnike, ali i dalje imam nekoliko nedoumica. Akvarij će biti od 36 l (35 x 35 x 28).
Odluka je pala da si nabavim bettu i u skladu s tom odlukom krenuo sam u daljnje skupljanje informacija kako da svom budućem ljubimcu priuštim što bolje uvijete. Do danas sam kupio zemlju za cvijeće i ona se namače već nekih tjedan i pol uz svakodnevno mijenjanje vode. Dakle podlogu je nabavljena. Preko zemlje u planu mi je staviti mrežicu za komarce ili onu mrežicu što se stavlja pri lijepljenju stiropora i na nju šljunak. I tu dolazimo do mog prvog pitanja. Koliku granulacija šljunka bi bila idealna s obzirom na veličinu akvarija.
U šumi sam si našao lijepi komad drveta i on je trenutno u vodi. Nakon što ga dobro namočim slijedi prokuhavanje i sve ostalo što sam pročitao na forumu da je potrebno pri obradi i pripremi drveta za akvarij.
Nakon što idući tjedan kupim sve potrebno (filter, rasvjetu, grijače...) krećem sa cikliranjem akvarija. Moje drugo pitanje bi bilo koliko vremena je potrebno i kako znati kad je taj proces završen? Postoji li uopće neko pravilo vezano uz to ili je svaki akvarij individualan?
Na kraju čitajući forum pročitao sam da se uz bettu ipak mogu staviti i neke ribice iako one više vole biti same i uživati u svome carstvu. Ja sam betti odlućio pridružiti i neko manje jato neonki i tri manja corydorasa, pa me zanima jesam li dobro shvatio da uz bette mogu i ove ribice.