Srpanj 28, 2025, 06:43:13 prijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Smrt=((  (Posjeta: 1109 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline markoni17

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Spol: Muški   Dob: 34
Smrt=((
« u: Siječanj 12, 2011, 18:57:28 poslijepodne »
corydoras paleatus mi je uginuo... imao sam 2 kupljeni prije 2 mjeseca...bilo je sve sjajno, jos sam potrefio da je jedan muski a drugi zenski i jos su se prije 2 tjedna natjeravali i cak sam imao i desetak jajasca sveukupno a posto sam pocetnik i nemam kotilicu ni nista pa se nisam uzbuđivao to jest nisam imao namjeru povecavanja broja stanovnika akvarija... i danas dođem sa faksa i nađem mrtvog coridorasa, bez ikakvih znakova, upozorenja, jucer je bilo sve normalno, jeli normalno, plivali i sve... nisam uocio nikakve promjene na tjelu, osim sto je imala jako bijeli trbuh i pomalo napuhnut... hranio sam ih sa obicnim tableticama za dno od tetre...
osim njih jos imam 2 coridoras pande, jedog ancistrusa i 5 kardinal tetri...
akvarij je startan prije otprilike 2 i pol mjeseca... ostale ribice se normalno ponasaju, sve po starom... sad ne znam u cemu je stvar.. :roll:
akvarij inace 54 litre, mislim da je onaj aquastar... imam ispod vulkanit i sljunak... od pocetka jos gnojim bilje sa profitom i EC...temp 24,25
Tek u jesen otkriju se boje krošanja, sve su slične u leto zelene!!

Offline Venom

• Trade Count: (+4)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 28
  • Juwel Rio 180 !
Odg: Smrt=((
« Odgovori #1 u: Siječanj 12, 2011, 20:37:18 poslijepodne »
Ja ih imam 6 malih imaju mozda cca 4 mjeseca i nikakvi znakovi brcici su im super ljepo se razvijaju al sporo rastu.Mozda trbusna vodenica  :question:

Offline markoni17

• Novi član
  • *
« Odgovori #2 u: Siječanj 12, 2011, 21:15:20 poslijepodne »