Evo posto se prvi put pojavljujem pozdrav svima na forumu a ovo ce biti pokusaj predstavljanja mog akvarija posto sam i ja dosta gledao vase i pokusao nesto nauciti.
Dakle radi se o morskom 300l dimenzija 120x50x50
Postolje je kucne izrade nesto vece (par cm) od samog akvarija s metalnim ojacanjima.
Vrata su u pocetku bila na skidanje uhvacena magnetima sto se meni bas i nije svidjalo s obzirom da ocekujem dijete,pa da nebi koga poklopilo po glavi stavio sam britvele te se sad otvataju kao svaka druga vrata..ujedno sam s broda gdje radim donio dva brodska finestrina (prozora) te ih ugradio u vrata tako da mogu vidjeti sto se dogadja unutra bez da ih otvaram.
Par rijeci o tehnici:
povratna pumpa 2000 l/h
skimer reef octopus stariji model NW 150
sump velicine 70x40x40
tank za RO s top off velicine 50x40x25
grijac 200w
streamice 2x5000 l/h
12cm ventilator ugradjen u stalak radi provjetravanja
rasvjeta Eco lamps KR90DR (ugradjen kontroler)
Dakle posto sam totalni laik i pocetnik oko svega mi pomaze jedan poznatiji ovdje na forumu splitski akvarist...kojemu se i ovim putem zahvaljujem jer bez njega ja ovo nebi imao !
Znaci evo kako je to islo,
01.03. smo sastavili aq i donjeli opremu
05.03. slozili greben (jadranski kamen oko 25-30kg) zaljepili s Bizon Aqua
06.03 - 09.03 napunio ga morem (sto se kasnije pokazalo da je bilo nesto rjeđe ) refraktometar jos cekam da mi dodje.
10.03. upaljen skimer,krenulo cikliranje (svjetla u procesu su bila ugasena) , RO vodu sam uzimao od kolege nam (malo gnjavio njega malo brata da ide po nju jer sam ja za ovi period cikliranja bio na brodu..) Izracunao sam da trosi dnevno oko 3 do 3.5 l vode.
26.04. vratia se s broda i narucio testove,RO uredjaj,refraktometar,3x12cm ventilatore (za hladjenje) sol (posto mi je more nakon tri puta nosenja po 120l bilo 1.022,lakse mi je bilo kupit malo soli...) te 20kg salbuna (bijeli koraljni velicine 3) ali sam iskoristio samo 10kg cini mi se dosta usporedjujuci druge...