Srpanj 31, 2025, 01:44:52 prijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Novi akvarij :)  (Posjeta: 1173 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline lule123

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
Novi akvarij :)
« u: Lipanj 12, 2012, 23:14:03 poslijepodne »
Evo nedavno sam na poklon dobio akvarij sa par ribica filtrom,grijačem i rasvjetom.Evo slika:http://img444.imageshack.us/img444/1324/dsc04390j.jpg
Ništa nisam ukrašavao sve je onako kako sam i dobio.mene sada zanima kao prvo :) da li svjetlo treba raditi i dan i noć ili da preko noći ugasim,kao drugo koliko puta trebam mijenjati vodu mjesečno i koliko?Koje mi biljke preporučate za početak jer sam početnik :) također  ako mi možete preporučiti i neke ribice koje nisu previše zahtjevne i da im cijena ni do neba.Također me za biljke zanima kako da ih postavim da li ih samo trebam ubaciti i to je to ili nešto drugo?Evo da vas pitam pošto na internetu nigdje nisam našao koje su ovo vrste riba:http://img850.imageshack.us/img850/7981/dsc04392t.jpg
Također me zanima da li je ovim ribicama dosta ona hrana u listićima?evo slika:http://img337.imageshack.us/img337/7894/dsc04393j.jpg

Bio bih vrlo zahvalan ako netko ima višak biljaka pa da ako može i naravno želi da mi pokloni.

Pozdrav!

Offline Damir_Sl

• Trade Count: (+1)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški  
Odg: Novi akvarij :)
« Odgovori #1 u: Lipanj 12, 2012, 23:20:27 poslijepodne »
Procitaj vodic za pocetnike...a ribe su skalari, i njih se mani dok se malo ne uhodas i ustosis...

hrana u listicima nije dovoljna, posebice ne za skalare. a njima treba i veci akvarij, neznam koliko je ovo litara, ali ako nije barem 150, bolje zaboravi na njih. sve ostalo - vodic za pocetnike!

Offline zgmarkozg

• Trade Count: (+5)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 38
« Odgovori #2 u: Lipanj 13, 2012, 11:14:53 prijepodne »
svijetlo imitira danje svijetlo (sunce) tako da se pridržavaš dan/noć
meni svijetlo radi od 12 do 22 bez prestanka...