Srpanj 24, 2025, 04:00:17 prijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Pomoć oko odabira filtera za 120 litara  (Posjeta: 1070 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mmf

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
Pomoć oko odabira filtera za 120 litara
« u: Kolovoz 07, 2011, 21:41:26 poslijepodne »
pozdrav,

upravo sam danas nabavio akvarij od 120 litara, no polovni unutarnji filter mi se ne svidja ( previse zapusten)
te ga namjeravam baciti.

Moje pitanje za sve je koji mi kvalitetan unutarnji  filter preporučate ?

Pošto se ne razumijem baš još dobro molim preporuku nekog boljeg filtera tj. koliko bi trebao biti protok vode u /h za moj akvarij.
Koje firme filtera su ok.?

koju pumpu za zrak da nabavim a da je kvalitetna i tiha?
Sorry na početničkim pitanjima li ja sam ipak početnik koji je koristi osearch ali nisam našao ništa što bi mi odgovorilo na ova pitanja kompletno

Hvala.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 07, 2011, 22:03:17 poslijepodne od mmf »

Offline gstaraz

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 53
  • Pelcer po pelcer...
    • altbierbude
Odg: Pomoć oko odabira filtera za 120 litara
« Odgovori #1 u: Kolovoz 08, 2011, 02:04:58 prijepodne »
ako je pumpa u redu u filteru kojeg trenutno imaš, preporučam ti da ga saniraš, a za pare koje biš potrošio za novi filter nabavi brdo bilja koje če vršiti filtraciju

- Razmontiraj, očisti, izribaj, složi nove medije unutra i eto ti novog filtera.

Za 120 litara ti je inače dovljna jačina pumpe u fiteru koja če 2-3 puta okrenut 120 litara u biljnom akvariju.

Offline Damir_Sl

• Trade Count: (+1)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški  
Odg: Pomoć oko odabira filtera za 120 litara
« Odgovori #2 u: Kolovoz 08, 2011, 10:52:32 prijepodne »
Ovisi i sto ce od riba ici unutra..... Ali u principu, kapacitet filtera (pumpe) = litraza akvarija puta 2 ili 3 = filtracija bez greske, ne valja ni pretjerivati sa jakim filterima....