Kolovoz 20, 2025, 00:23:48 prijepodneNajnoviji Član: MMela

Autor Tema: Novi u akvaristici  (Posjeta: 2450 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dixidino

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški  
Novi u akvaristici
« u: Veljača 09, 2011, 19:43:33 poslijepodne »
Pozdrav.....evo pocelo me zanimati sve vezano uz slatkovodnu akvaristiku.....ne mogu reci da sam bas totalni pocetnik jer iza sebe imam podosta literature i procitao sam podosta stvari na forumu i sve vezano za pocetnike,procitao sam i vodic za pocetnike par puta.....Naime prijatelj ima slatkovodne ribe (guppy,neonke,skalare,cory,itd.).....Posto se njemu bas nedavno dogodio i okot guppija ima visak malih koje bi naravno ja htio udomiti.....ne bih se htio zalijetati i nesto na brzinu odlucio sam sve polako pa mozda na taj nacin izbjegnem neke pocetne pogreske....Ja bih volio jedan manji akvarij ( znam da se preporucuju veci za pocetnike,ali nisam u mogucnosti...)....Za pocetak bih uzeo samo jedno malo jato guppy ribica koje bih smjestio u jedan akvarij između 30 i 50 l.....Volio bih cuti razne savjete....također bih volio u tom akvariju i razmnoziti svoje guppye jer imam trgovinu koja bi ih rado uzela u zamjenu za razno bilje....U blizini je trgovina Cortina koja ima dosta opreme vezane za akvaristiku....Predlozite mi nesto znaci akvarij,bilje,ribice sam vec odlucio a ostalo mi vi pomognite na neki nacin sta da radim dalje koje prve korake i glavno me zanima da li mogu guppye drzati u akvariju od oko 30 l i tamo mlade kada se okote i je li to premalo....mlade bih nakon 2 mj dao u trgovinu u zamjenu za raznu opremu,hranu,bilje...itd........i jos da,Cortina d.o.o otkupljuje mlade guppye i ostale ribice od najmanje 2 mj. po 1/4 prodajne cijene (naravno da me ne zanima nikakva zarada od toga to je za moj gust uzgoj malih guppya u vlastitom ne bas velikom odnosno malom akvariju,no koga zanima i ima u blizini trgovinu Cortina....)..........unaprijed hvala

Offline Venom