Kolovoz 03, 2025, 00:54:02 prijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: barbusi  (Posjeta: 2580 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline joystick

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
barbusi
« u: Travanj 10, 2005, 20:49:00 poslijepodne »
preporučili su mi tu vrstu za početak... kaj vi mislite? imam 2 tjedna za razmišljanje...

kakva su vaša iskustva s tim ribicama?
gdje na netu mogu naći slike istih?
kaj bi mi vi preporučili?
kolko ribica da stavim u juwel 96?

znam da sam ja 10001 koji je postavio to pitanje al nebi htio da mi u dučanu podvale neke ribice jer sam ja totalni tudum za akvaristiku ZASAD!
Zagreb/Dubrava

Život je kurva...

Offline chikavelja

• Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški   Dob: 41
barbusi
« Odgovori #1 u: Travanj 10, 2005, 21:20:00 poslijepodne »

Eto i ja sam donekle pocetnik, imamo isti akvarij JUWEL 96 i takodjer razmisljam o barbusima tocnije (barbus tetrazona- Tiger Barb), nadam se da ce par linkova pomoci ali takodjer me zanimaju savjeti iz prve ruke i svakako me ispravite ako sam negdje nesto krivo naveo!

Koliko sam do sada istrazio bilo bi dobro da su u jatu 4+ komada jer inace mogu postati nervozne a osobito ako ih ima malo mogu poceti grickati peraje ribica koje imaju vece peraje (glupo srocena recenica ali kajamogu).

Mozes pokusati procitati nesto o njima na sljedecim stranicama:

http://www.tetra-fish.com/aquarium/tropical.aspx

ili pronadji na: http://www.akvaristika.org/baza_riba/encc.aspi upisi u trazilicu barbus pa odaberi sta te zanima.

Posto sam i sam pocetnik i mene zanima sve sto imate za reci oko barbusa, koliko ih mora biti, odnosi muzjak/zenka, kako ih prepoznati, koliko muskih, kolikozenskih je pozeljno staviti, kako se slazu sa ostalim ribicama i sl.

Hvala na svim savjetima i odgovorima!

Offline Suzana

• Punopravni član
  • Spol: Ženski   Dob: 51
barbusi
« Odgovori #2 u: Travanj 10, 2005, 21:21:00 poslijepodne »