Srpanj 26, 2025, 05:06:47 prijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Pomoć za novi akvarij  (Posjeta: 2323 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vzveki

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški   Dob: 29
Pomoć za novi akvarij
« u: Rujan 17, 2009, 21:29:51 poslijepodne »
Pošto je moj stari akvarij u potpunom kaosu zbog početničkih grešaka, krenuo sam raditi novi. Pročitao sam vodič za početnike ali me zanima mišljenje više ljudi :). Imam par pitanja vezanih za početak mog novog akvarija, ali najprije da vam ga predstavim.

Akvarij ima 54 litre (uvijek zaokružim na 60), rasvjeta nepoznata, filter made in china :nuclear:, neka glupost sa spužvicom motorčekom i zrakom, baš niš posebno :down:. Riba nema, nisam ih ni kupovao više od kada sam vidio da nemam šanse u borbi protiv svih bolesti, alga i svega drugog.

Prvo bi pitao za podlogu, da li mi je bolje da kupujem zemlju ili da ju  namačem u vodi 2 tjedna :question: Podloga bi trebala biti prikladna za biljni akvarij.

Svjetlo, imam mjesta za jedno, ajde nekak se može nagurat drugo pa tražim preporuku za njega. Imao sam ih mali milijon, od nekih plavih pa onda rozih pa običnih, ma svakakvih i nikak skužit koja je fora, koliko dugo da bude upaljeno ! Svako ima neki drugi sistem !

Sad filter. Mislio sam uzeti- EX 600 (za akvarije 60 – 120 L). Vidio sam puno pohvala za njega pa mi se čini kao najprikladnijim.

O mikro i makroelementima neznam ama baš ništa osim onog najosnovnijeg kao što je proces fotosinteze. Znam kakvu tvrdoću vode treba koja biljka i ostale takve stvari jer ih je lako naći na netu al neznam što mi treba za mjerenje svih tih parametara u vodi.

Ovo je sve ono što bi išlo unutra :

RIBE:
Hyphessobrycon herbertaxelrodi
Paracheirodon axelrodi
Neocaridina denticulata sinensis var. Red
Aphyosemion australe (ako nađem :D)

BILJKE:
Eleocharis  acicularis
Pellia endiviifolia
Anubias barteri var. nana"Petite"
Vesicularia sp.