Srpanj 20, 2025, 23:37:48 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Novi ciklidni  (Posjeta: 2879 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogmaX

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
Odg: Novi ciklidni
« Odgovori #25 u: Ožujak 05, 2009, 11:07:08 prijepodne »
U sustini ispada da je Vili "Ciklid Shop". Zbilja sam pocetnik i jos se mucim s latinskim imenima (kad napisete neko ime, procedura je "copy" i "paste" u Google, pa cekam slikicu ;) ). Iskreno, imam samo dobra iskustva u Viliu jer sam tamo kupio cijelu opremu za svoj aq i cak su mi dali popust na kolicinu kamenja.
Nego, ispravite me ako grijesim, cini mi se da u petshopu u tim mixevima mozete naci i neku rijeđu vrstu ciklida ili je sve to vise manje isto?

Offline 206turbo

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 45
  • Hrvatska udruga ciklidofila
« Odgovori #26 u: Ožujak 05, 2009, 11:21:05 prijepodne »
  cini mi se da u petshopu u tim mixevima mozete naci i neku rijeđu vrstu ciklida ili je sve to vise manje isto?

mislim da ne, jer rijedje vrste, tj rariteti kojih nema puno su dosta skuplji od uobicajenih ciklida, cak cjena zna biti neusporedivo veca , za 1 mrijesni par i po 200-250 eura!!
u mixevima se zna sta se kupuje, sarenilo boja za akvarij!!!
ako zelis kvalitetnu i rijetku ribu za to ces morati otvoriti kesu i preko granice!!! :D :up:
nas četvorica, pojeli smo 2 cijela janjeta i popili 50 litara gemišteka, i mi da krenemo susjed, kad oni iz kafane za nama........

Offline deus

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 43
  • bili smo i u goroj situaciji pa nismo nasli izlaz
« Odgovori #27 u: Ožujak 05, 2009, 12:56:33 poslijepodne »