Srpanj 13, 2025, 18:24:29 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Suživot ribica?  (Posjeta: 3133 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dilurekba

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
Suživot ribica?
« u: Siječanj 18, 2004, 02:11:00 prijepodne »

pošto sam relativni početnik u akvaristici zamolio bih Vas za pomoc!

Planiram uzeti sljedece vrste ribica pa me zanima kako bi se one ponasale u zajednickom akvariju. Ribice su sljedece:

Plati - 2komada, Aucistrus-1 komad, Harlekin Razbora- 5komada, P. Neonka -5 komada, Sijamski Borac - 2komada, Gupi- 5 komada, Čistači - 3 komada

Zanima me dali bi te sve ribice komotno mogle zivjeti u akvariju od 100njak litara te dali ej njihov suzivot moguc.

Hvala!

Offline sanja

• Punopravni član
  • **
Suživot ribica?
« Odgovori #1 u: Siječanj 18, 2004, 13:06:00 poslijepodne »

Mozda bi ti bilo bolje da ides na manje vrsta riba. Par cistaca i jedno vece i jedno manje jato drugih riba. Primjerice, uzmes razbore (vece jato)i neonke (manje jato ili obrnuto). Neonke izgledaju jako efektno kad ih je puno.

Ne znam, to ti je moje misljenje. Al ti napravi onako kako se tebi svidja.

Offline kukurjek2002

• Punopravni član
    • http://www.geocities.com/lighters_nice/
Suživot ribica?
« Odgovori #2 u: Siječanj 18, 2004, 14:42:00 poslijepodne »
u svakom slucaju ne kupuj sve odjednom 23 nije malo oprecna su misljenja ja mislim da je minimum 4l za ribu u prosjeku ali ima i vecih riba pa.....Edited by: kukurjek2002
Oh sto te volim joj

Offline Elaron007

• Punopravni član
Suživot ribica?
« Odgovori #3 u: Siječanj 18, 2004, 14:45:00 poslijepodne »
Ja bih izbacio borce, i eventualno platije. Ovo drugo je ok.
Rijeka / Hrvatska

Offline Dilurekba

• Punopravni član
Suživot ribica?
« Odgovori #4 u: Siječanj 18, 2004, 15:24:00 poslijepodne »

Citat: kukurjek2002
u svakom slucaju ne kupuj sve odjednom 23 nije malo oprecna su misljenja ja mislim da je minimum 4l za ribu u prosjeku ali ima i vecih riba pa.....