Srpanj 22, 2025, 12:11:03 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Rana  (Posjeta: 4497 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline sax

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
Rana
« u: Lipanj 07, 2004, 18:38:00 poslijepodne »
Imam jednu zlatnu sa ranom. Nemam pojima od cega joj je. Kad sam ih kupio bile su ok (bar ja nisam nis vidio).
Akvarij je 325 litara i kvalitey vode je OK. Uhodan je prije godinu dana i upravo danas kada sam vadio bilje vidi stotine malih ribica .

Inace mjesto rane je blago ispupceno.
Riba jede normalno i normalno se ponasa.

Offline chubby

• Punopravni član
Rana
« Odgovori #1 u: Lipanj 07, 2004, 19:09:00 poslijepodne »

danas imas srece, upravo sam se vratio sa pastrvskih ribkjaka "Gacka" gdje sam sa profesorom sa zavoda za ribe na veterini razgovarao o cirevima koje smo primjetili na maticama.... jos da zavirim u knjigu ... i...

...ukratko - moguci uzroci su ektoparaziti+bakterije, sistemske bakterijske infekcije, ozljede(transport, manipulacija,riba ribi grize rep...)  sa sekundarnim bakterijskim infekcijama i sve to debelo potpomaze stres. nije dobro, a nije ni lose, prvo treba umanjiti osmotski stres( i sprijeciti naseljavanje gljiva) uzrokovan ranom za sto se preporucuje 3-5g/l soli najbolje u karanteni, ako upala uznapreduje preci na terapiju antibiotikom, najbolje oksitetraciklin zamjesan u hranu

Offline sax

• Punopravni član
Rana
« Odgovori #2 u: Lipanj 07, 2004, 22:12:00 poslijepodne »
Hvala stari.
Riba pliva vec pliva u soli ( u karanteni,plasticna knata za smece    Ali sluzi svrsi)
A koji ljek ?  oksitetraciklin ? Dali je to prah ili tekucina? Ili je to vrsta antibiotika koji se nalazi u nekom gotovom ljeku ( od sere ili tetre).

Inace diler mi je rekao da mu donesem ribu pa ce mi dat drugu, ali mi je zao, ima karakter a on je nece ljecit nego ubit.

Offline sax

• Punopravni član
Rana
« Odgovori #3 u: Lipanj 07, 2004, 22:27:00 poslijepodne »