Kolovoz 06, 2025, 13:53:24 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: početnica - diskusi  (Posjeta: 2606 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dori

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
početnica - diskusi
« u: Veljača 19, 2007, 12:54:00 poslijepodne »

Bok svima,

uskoro opremamo stan u pokrovlju a ja bih u njemu željela imati akvarij s ribicama. strašno mi se sviđaju diskusi, oni intenzivnih plavih boja.

svekrva ima akvarij Juwel 120lsa "jednostavnim" ribicama (švert, gupi, platy, zebrice) tako da znamosnovna pravilima o održavanju akvarija, osim toga downlodala sam knjižicu za početnike u akvaristici.

Obzirom da su ciklidi specifični, molim vas dajte mi savjete o potrebama diskusa, odnosno kako da im priredim akvarij. ako netko ima slike takvog akvarija bilo bi super.. pretraživat ću i forume i fotke, al bilo bi lijepo imat neki zbir informacija.. također jel mi je dovoljan unutrašnji filter za akvarij od ca. 180l - jel to uopće diskusima dovoljno vode ??

hvala unaprijed!

Offline kosuta

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Lokacija: Pula
    • http://www.akvarij.net
početnica - diskusi
« Odgovori #1 u: Veljača 19, 2007, 13:17:00 poslijepodne »

kao prvo na forum!!!

nemoj se ljutit, ali neznam baš koliko je pametno počinjat akvarističku karijeru sa diskusima......

oni su jako osjetljive ribe, traže izvrsnu kvalitetu vode, i iskustvo kod akvarista, jer ih lako možeš pobit nekom svojom nesmotrenom početničkom greškom, a one se svakom događaju...

osim toga, diskusi intetnzivnih plavih boja su pretpostavljam blue diamond diskusi, a njih češ teško nači i skupi su, preskupi da uginu zbog neke pogreške, a njih ne možeš izbječi kao početnik, a ni kao iskusni akvarist... ti uzmi diskuse, ali neznam da li če to funkcionirat. tvoj izbor!!! radije za početak uzmi "jednostavne" ribice, da na njima naučiš osnove i stekneš iskustvo, a onda kreni na diskuse... tvoja ideja je kao da želiš trčat, a nisi još naučila ni stajat!!!