Srpanj 23, 2025, 13:19:22 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Rookie pitanje  (Posjeta: 1717 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Ratko

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
Rookie pitanje
« u: Travanj 27, 2004, 16:24:00 poslijepodne »

Akvaristika mi je nepoznata i totalni sam početnik u istoj. Čudnim čudom naslijedio sam toplovodniakvarij 240 litara sa svom opremom i nešto riba. Problem je naravno u zelenoj algi, čitajući forum shvatih da trebam čistače. Pitanje:

Treba li ribu kupljenu u pet-šopu "dezinficirati" prije stavljanja u vlastiti akvarij? Ako da, molim savjet o nazivu preparatai postupku. Unaprijed hvala na odgovorima!!!!!

Varaždinec - domovine sin

Offline SandmanRI

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 48
Rookie pitanje
« Odgovori #1 u: Travanj 27, 2004, 16:44:00 poslijepodne »
"dezinficirati" je možda krivi izraz. Ako imaš mogućnosti, svakako bi bilo najbolje držati je jedno tri tjedna u karanteni. Ako toliko poživi bez vidljivih znakova bolesti onda je više manje sigurno prebaciti ribu u glavni akvarij. Ako nemaš karantenski akvarij onda moraš ići na rizik, jer nema postupka kojim bi se riba "dezinficirala". Postoji mogućnost kratkotrajne "kupke" u nekom od lijekova, ali riba u sebi može nositi uzročnike bolesti, a to je nemoguće znati. Svakako je poželjno ne ulijevati vodu iz vrečice u akvarij. Dok nisam imao karantenu običavao bih ribu izvaditi mrežicom iz vrečice, i "okupati" je u mrežici akvarijskom vodom (naravno, iznad kade) pa tek onda bućnuti u akvarij. Ništa posebno učinkovito, ali bar znam da sam napravio sve što sam mogao.
Rijeka / Hrvatska
><((((º> - previše ljudi premalo misli - <º))))><

Offline Ars

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 42
Rookie pitanje
« Odgovori #2 u: Travanj 27, 2004, 17:56:00 poslijepodne »
malo je prokuhat prije stavljanja u akvarij..