Srpanj 23, 2025, 18:19:23 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Molim nekoliko savjeta za početak  (Posjeta: 1003 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ZLovric

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški   Dob: 58
Molim nekoliko savjeta za početak
« u: Siječanj 18, 2012, 23:30:12 poslijepodne »
Akvarij Juvel Rio 125. Čudesnim putevima Božjim  stiže noćas oko ponoći, iz Zagreba u duboku provinciju.........
Naravno, jedva se čeka početak uređivanja!
Ide se sa:
zemljom u čarapama,
kvarcni svjetlosmeđi pijesak 0.5-2mm povrh zemlje,
komadi lave umjesto kamena.
Za sada nemam drvo, no to nije problem, s obzirom da sam u vinorodnom kraju (Feravino...). Bit će i viška za razmjenu, samo da ulovim vremena!

Kako sam potpuni početnik, nadam se da mi možete pomoći u nekim nedoumicama oko aranžiranja!

1. S obzirom da je akvarij po duljini, na "zidiću" između dvije prostorije, neće imati pozadinu na duljoj, nego na kraćoj strani koja je jedina do zida. (slično bude u lokalima)
Zna li netko neki link na akvarij složen na takav način, da bar pokupim ideju?
Inače moja je ideja da cijela sredina bude malo povišena, s obzirom da će se promatrati sa obje strane po duljini.
Također bi stranu do zida cijelu zatvorio stijenom od lave, koja dosta dobro izgleda, a laka je za obraditi.
Šta kažete na to?

2.U Našicama, a niti u  blizini nemam nikakvog bilja za kupiti, a kamoli dobiti, tražim  :heart: donatore :heart: i povoljne ponuđače :heart:! (sms-nite mi na 098 1762 095)
Pretendiram niže bilje iz gore navedenog razloga, no i neku višu biljčicu ću staviti na stranu prema zidu.

Sutra kreće zemlja u čarape, oblikovanje lave, pa kad skupim nešto bilja i cikliranje.

Za sada toliko, a slijede slike akvarija, kada ga složim "na suho", da mi možete sugerirati, dok je još lako raditi izmjene.

Offline Marko_Sp

• Trade Count: (+1)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 67
Odg: Molim nekoliko savjeta za početak