Kolovoz 21, 2025, 21:01:51 poslijepodneNajnoviji Član: MMela

Autor Tema: Pomoc oko velicine sumpa  (Posjeta: 1411 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mmf

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
Pomoc oko velicine sumpa
« u: Kolovoz 19, 2011, 15:17:50 poslijepodne »
pozdrav,

totalni sam pocetnik i raspolazem sa akvarijem od 120 litara velicine  80 x 35 x 42 cm i rasvjetom o kojoj ne bih sada.

Za moj akvarij koliki mi treba sump u litrama, dimenzije i koliko treba pregrada.
Da li netko ima sliku , skicu svoga sumpa.
Koji skimmer preporucate za tu litrazu, koje pumpe protocne i povratne, koliki bi im trebali biti parametri protoka. Molim za pomoc jer mi jedan prijatelj ide u Italiju relativno brzo pa da mu kazem sto da mi donese?

listao sam  sve stare postove u ovom podforumu ali i dalje nemam konkretne odgovore na svoja pitanja, koji skimmer, koje pumpe.

Hvala

Offline bolek

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 37
Odg: Pomoc oko velicine sumpa
« Odgovori #1 u: Kolovoz 19, 2011, 16:31:44 poslijepodne »
U sumpu ti ne trebaju pregrade a dimenzije sam odaberi tj prema onome sto  zelis stavit u njega i koliko moze ici ispod akvarija.
Za skimmer bi ti preporucio da pogledas tu na forumu ima dosta rabljenih tak da mozes jako jeftino proc
Ja bi ti preporucio tunze 6025 kojoj se malo sredi maska i radi pre dobro( ja imam dvije na 330 lit)
I uzmes si neki povratod 1000-1200 lit neki New yet,  ja je imam i zadovoljan sam njom.
I'm Normally Not a Praying Man, but If You're up There, Please save Me Superman

Offline mmf

• Punopravni član
  • **
« Odgovori #2 u: Kolovoz 19, 2011, 19:09:56 poslijepodne »
Namjeravam neki normalniji akvarij sa malo koralja malo bilja i 2_3 ribice.necu pretjerivat. Sump ide odmai ispod akvarija u ormaric znaci razlika od dna sumpa i dna akvarija je oko 75 cm.jos nemam predodjbu koliki volumen sumpa mi treba ako je volumen akvarija 120  litara.

Offline bolek

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 37