Srpanj 22, 2025, 01:31:09 prijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Moravske Male ribice!!HELP!!  (Posjeta: 5328 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline marko93ds

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Spol: Muški   Dob: 31
Moravske Male ribice!!HELP!!
« u: Kolovoz 18, 2010, 20:56:56 poslijepodne »
Cuvam ih vec dva dana u velikom akvarijumu sigurno 30L i danas su sve na povrsini a imam filter pumpu i svu potrebnu opremu!!!!!!Sad neznam da nije problem sto ix drzim sa skoljkama u vodi nzm!!!!molim hitan odgovo dok nisu crkle jer me brine to sto imam retkih vrsti!!!!!HVALA :'( :'( :'( :'( :'( :'(
« Zadnja izmjena: Kolovoz 19, 2010, 19:47:32 poslijepodne od marko93ds »

Offline Dentex

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 30
Odg: Moravske Male ribice
« Odgovori #1 u: Kolovoz 18, 2010, 21:08:10 poslijepodne »
Moj savjet ti je da napravis temu u bolestima ili da promjenis ime teme  -?
Tak ce ti vise ljudi pomoc.. Ja nazalost nemogu jer sam i ja pocetnik u akvaristici ali barem da pomognem ovako..
Ne volim januar, ni bele zimske vragove u svakom snegu vidim iste tragove, tragove malih stopa kako polako odlaze..

Offline skalar-pet

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 51
« Odgovori #2 u: Kolovoz 18, 2010, 21:24:14 poslijepodne »
Mozes li reci najprije koliki je broj ribica i kolike su velicine .
Voda je ciklirana ,akvari je koliko dugo u funkciji? Imas li aeraciju i kakav tip filtera imas.?

Offline crveni borac

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 42
« Odgovori #3 u: Kolovoz 18, 2010, 22:46:29 poslijepodne »
Mozes li reci najprije koliki je broj ribica i kolike su velicine .
Voda je ciklirana ,akvari je koliko dugo u funkciji? Imas li aeraciju i kakav tip filtera imas.?
samo daj više informacija o akvariju,vodi i samim ribama (ponašanje,pjege,promjene boje) i dali si dodavao nešto u vodu i hranjenje netko če ti sigurno moč pomoč

Offline marko93ds

• Novi član
  • *
« Odgovori #4 u: Kolovoz 19, 2010, 19:33:12 poslijepodne »