Studeni 03, 2025, 22:49:22 poslijepodneNajnoviji Član: AquascapeJony

Autor Tema: cikliranje i staro more  (Posjeta: 2002 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline pepi23

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
cikliranje i staro more
« u: Veljača 28, 2010, 23:27:41 poslijepodne »
imam aq od 140litara.hocu taj aq da ugasim i da se prebacim na 90litara.zalepio sam aq e sada muci me cikliranje?.Zelim ubaciti pola novo more(umjetno) a pola iz starog aq.Dali je to u redu? I dali da ubacim zivo kamenje iz starog aq?Negde sam cuo(blue) da nije u redu ubacivati staro zivi kamenje jer ono sadrzi razne fosfate i nitrate iz starog aq

Offline vauvaufish

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 52
Odg: cikliranje i staro more
« Odgovori #1 u: Ožujak 01, 2010, 00:00:15 prijepodne »
Totalni sam početnik što se tiče morske akvaristike,međutim u zadnje vrijeme sam puno pročitao o cikliranju.
I ja ću raditi ovim postupkom:1.napuni novo (umjetno more) ja osbno ću koristiti pravo Jadransko more.
                                              2.uključi sve tehnikalije vezane za aqua i tako pusti nekoliko dana
                                              3.stalno provjeravaj salinitet(voda hlapi dodavaj destiliranu)
                                              4.kada postigneš salinitet i temperaturu mora pusti tako još nekoliko dana
                                              5.dodavanje live rock-a
E sada što se tiče live rocka po forumu odnosno na podforumu oglasi ima za kupiti live rocka iz pstojeći akvarija te je moje mišljenje da možeš staviti kamen iz starog u novi,ali neka prođe u novome fazu cikliranja prije nego počneš ubacivati koralje i ostalo.
Eto nadam se da sam malo pripomogao,a za ostala bolja  objašnjenja će se potruditi iskusniji reeferi,te se nadam da će me ispraviti u onome u čemu sam pogriješio.

Draco dormiens nunquam titillandus.
Ne škakljaj zmaja dok spava.

Offline bolek

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 37