Srpanj 31, 2025, 14:50:32 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Akvarij za rođendan  (Posjeta: 4081 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dado_Gradacac

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Spol: Muški   Dob: 35
Odg: Akvarij za rođendan
« Odgovori #25 u: Listopad 25, 2008, 21:45:26 poslijepodne »
Ovako je sve počelo. Za jedan vikend sam bio odustan, povratak doma je bio iznenađenje jer mi je ekipa kupila, ugradila i napunila akvarij...iako je dio ljudi bio siguran da je to bačen novac i da će ribe riknuti nakon mjesec dana.

Hm...eto prošlo je pola godine i stanje je slijedeće: riknula su dva čistača jer nisu bila slatkovodna, te je uginula jedna ciklidica nakon što su ju ostale stvarno mučile i napadale i grizle. (nemojte se smijati, ja sam stvarno amater)
Ostalih 6 komada živi i dalje, ali u suživotu s 2+2 čistača koje sam kupio na preporuku prodavačice kad sam joj objasnio situaciju.

Imam plastično bilje, da imam pravo, mislim da bi ovih 6 prožrdljivica satralo za čas.

I sad...moja najveća dilema, čak i moralna dvojba:
htio bih nešto napraviti po pitanju podizanja kvalitete akvarija, staviti živo bilje, neke druge ribe, ali pitanje je što napraviti s postojećima? Bojim se da ako želim raditi ispočetka, da ću ih se morati riješiti, ali to mi je stvarno bed.
A opet...dosadne su i samo čekaju kad će jesti. Kako bi bilo staviti jato neonki unutra da "začinim" akvarij? Postoje li biljke koje su ribama nejestive tj. koje neće biti na udaru, jer se bojim da bi ovih 6 pogrickalo sve što im dodje...

Hvala hvala....hvala...(u ime mojih riba)

ubaci zive biljke
Pozdrav Gradačac

Offline Ronny

• Novi član
  • *
« Odgovori #26 u: Listopad 26, 2008, 21:49:48 poslijepodne »
peče me savjest

otišao sam na put, organizirao redovno hranjenje ribica, nazvali me da su 24 sata nakon što sam otišao doma neke ribe uginule...na kraju drugog dana, sve osim jedne (dakle 8 ukupno) su mrtve....