Srpanj 30, 2025, 19:08:33 poslijepodneNajnoviji Član: Kiki24

Autor Tema: Pranje akvarija , bilje i drvo  (Posjeta: 3922 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline andy_88

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
Pranje akvarija , bilje i drvo
« u: Rujan 30, 2007, 15:14:00 poslijepodne »
Bok svima!

Potpuni sam početnik u akvaristici, pa vas molim za pomoć
Zanima me da li je nužno prokuhati drvo - nabavila sam mangrovo drvo koje već par dana držim potopljeno u vodi (rečeno mi je da ga je dovoljno držati par dana u vodi i onda otuširati naizmjence sa hladnom i vrućom vodom i onda ga isčetkati).

Sada ni sama ne znam kaj da radim...

Da li je dovoljno oprati akvarij sa običnom vodom ili moram sa otopinom hipermangana?
Akvarij nije nikada bio u upotrebi, samo je jednom napunjen radi provjere da li curi.

Na koji način dezinficirati bilje iz dućana i da li je to potrebno?

Hvala

LP

A.

Offline speedcats

• Punopravni član
  • Spol: Muški  
« Odgovori #1 u: Rujan 30, 2007, 17:05:00 poslijepodne »

Pozdrav!

Ja sam samo oprao mangrove drvo i nije bilo problema. Naravno nije naodmet prokuhati ga, čak preporučljivo ali iz mog primjera vidiš ne i nužno.

Akvarij možeš isto tako oprati običnom vodom a možeš i otopinom hipermangana.

Bilje ja ne dezinficiram, ali ga dobro operem i očistim eventualne puževe, vati i kamenčiće, te odrežem korijenje na 1/3 (bolje se ukorijeni).

Nadam se da sam samo malo pomogao. najbitnije je cikliranje, nek stoji što duže prazan, tj samo s biljem, preporuke je 14 dana, al možeš ubrzati sera nitrivecom i dodavanjem dijela materijala iz korištenog filtera u novi nakon što prođe 24 sata da je klor ispario iz vode.

Offline duda

• Punopravni član
« Odgovori #2 u: Rujan 30, 2007, 18:59:00 poslijepodne »

andy_88 dobro došla!

Najbolje bi bilo da drvo prokuhaš koju uru da ga time dezinficiraš... i poslje ga uroni u hladnu vodu i šibni u aq...