Srpanj 21, 2025, 10:17:01 prijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: zlatna ribica gubi boju!  (Posjeta: 11046 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Tanja999

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
zlatna ribica gubi boju!
« u: Listopad 18, 2006, 19:31:00 poslijepodne »

Dobra večer svima,

u akvariju od 60 litara imam 4 zlatne ribice i 2 crne. Jedna zlatna je potpuno pobijelila, a kod druge sam primjetila bijelu boju oko škrga koja se vrlo brzo širi. Mislim da će i ona izgubiti boju za nekoliko dana! Ribice su vesele, jure po akvariju i dobro jedu. Totalni sam početnik i ne znam puno o akvarijima i ribama. Da li se radi o bolesti i što mi je činiti? Molim vas pomozite mi savjetom.

I drugo - sad imam filter sa spužvom i voda se brzo zamaže, kupila sam novi sa spužvom i ugljenom. Da li ga mogu odmah staviti u akvarij ili trebam napraviti neke predradnje?

pozdrav svima :-))

Offline duda

• Punopravni član
zlatna ribica gubi boju!
« Odgovori #1 u: Listopad 18, 2006, 20:15:00 poslijepodne »
Tanja999 dobro došlaPrvo oprosti ali to ti moram reći previše riba na 60 lit. Zlatne ribice narastu velike i nije ok za njih da si ih toliko nagurala unutra. Šta se tiče ove koja je pobijelila na veliku žalost ne bih znala šta je. Nadaj se da će se tko javit i pomoć odgonetnut šta je. Ako ne jedino ti mogu savijetovati da se malo informiraš u zooshopu. Ova druga šta ima bijelu boju oko škrga čini se da ima škržne parazite koje može zahvatiti druge ribetj prelazno je. To šta se voda brzo zamaže je od tog šta one jako prljaju vodu i potreban je jak filter tj dobra fltracija. Očito imaš slab filter pa ne može dobro filtrirat a je voda često tj više mutna nego čista.

Offline duda

• Punopravni član
zlatna ribica gubi boju!
« Odgovori #2 u: Listopad 18, 2006, 20:37:00 poslijepodne »