Srpanj 21, 2025, 18:15:15 poslijepodneNajnoviji Član: lfrketic

Autor Tema: Biljke početnik  (Posjeta: 2532 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kikoporto

• Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • Spol: Muški  
  • M A L A W I
Biljke početnik
« u: Kolovoz 02, 2006, 21:51:00 poslijepodne »
zanima mekoje bi biljke mogo uzeti da nisu jako zahtjevne jer sam početnik u tome i kako da ih posadim kako da napravim tu podlogu gdje ču ih saditi držo bi ancisitruse kako ćistače, gupije, platije i ako imate još koji prijedlog da mi kažete
Virovitica - Brezovica

Offline Cryptocory

• Punopravni član
Biljke početnik
« Odgovori #1 u: Kolovoz 02, 2006, 22:06:00 poslijepodne »

Nezahtjevni su ti anubiasi ( rastu sporo pa ih nećeš morati neprestano podšišavati ), Microsorum pteropus, cryptocoryne, neki echinodorusi.

Anubias i microsorum možeš privezati za panj ili ih možeš izravno posaditi u podlogu pazeći da ne zakopaš rizom nego samo korjenje.

Što se tiče podloge ona bi se trebala sastojati od sitnog šljunka 1-3 mm ispod kojeg bi se trebala nalaziti neka hranjiva podloga ( supstrat,otprilike debeo 2 cm ). Podloga bi ti trebala biti debela 5-10 cm. Edited by: Cryptocory
Dubrovnik

Offline aqua man

• Punopravni član
Biljke početnik
« Odgovori #2 u: Kolovoz 02, 2006, 22:09:00 poslijepodne »
Za početak bi ti bile najbolje elodea densa,cabomba,anubias var. nana,rogolist,...Nije da su baš prekrasne al je bitno da se ribama sviđa i da će tebi uspjevati!!! Bilo bi poželjno da staviš neki treset npr. vulkanit i dosta šljunka bar 3-4cm pa bi to trebalo uspjevati     .A kako bi što brže raslo i manje se raspadalo bogao bi kupiti i neko tekuće gnojivo ili sl.I daa,ako bi imao cabombu moglo bi biti da ti ribice malo pojedu kao meni

Offline kikoporto

• Punopravni član
  • M A L A W I
Biljke početnik
« Odgovori #3 u: Kolovoz 02, 2006, 22:17:00 poslijepodne »