Pozdrav zuti. Dobrodosao. Bavljenje ovim prekrasnim hobijem je prije svega test tebe kao osobe u vidu strpljenja i orgnaizacije vremena i obveza. Gledanje svih tih emisija je u biti ( onaj ko se i malo bavi akvaristikom ) kao gledanje sitcoma. Onako pogledas jer je zabavno gledati ali u biti kada udes u srz same akvaristike vidis da amerima sve prolazi u tim emisijama a i ti " izlozbeni tankovi " ne zive dugo.
Nakon ovih uvodnih rijeci prvo bi se obratija na recenicu " volim ribe i sve mi to prekrasno izgleda ". Moram te upozorit da bi to izgledalo sve prekrasno treba dosta vremena , truda i novaca da bi to zivilo i izgledalo prekrasno. Nemoj ovim misliti da te zelim prestrasiti dapace zelim te malo podrobnije uvuci u hobi da nebi bilo iznenadenja. Kako si i sam rekao pocetnik si ( i ja sam bio prije 5 godina ) i nemoj ziviti u zabludi ako si blizu mora da je to nekakva prednost ( osim ako ides na jadraski akvarij ). Slatkovodni ili morski je pitanje za start. Pa da ne uvrijedim slatke mislim da je laksi put slatkovodi akvarij i taj akvarij koji si dao u linku nije bas za morski akvarij ako cemo iskreno ali u danasnje vrijeme ljudi svasta rade pa tako ima i uspjesnih varijanti ovakvih tankova ( pricam iskljucivo o morskoj akvaristici ).
U ovom link
https://www.akvarij.net/forum/index.php?topic=50399.0 ti je srz starta morskog tanka. To bih nazvao kao start a sve ostalo treba citati i pitati drage volje odgovorim ( bar ja ). Baci oko na temu koju sam dao u linku bit ce ti mnogo lakse povezati neke stvari.