Travanj 29, 2024, 15:03:26 poslijepodneNajnoviji Član: bignjato

Autor Tema: reef 390l pomoć  (Posjeta: 2260 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline zorzezore

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 17
reef 390l pomoć
« u: Svibanj 30, 2007, 15:06:00 poslijepodne »


Upravo sam u fazi kupnje akvarija 130x60x50cm i totalni sam pocetnik pa vas molim za par odgovora...


Koji mi skimmer preporucujete, pumpe za cirkulaciju i kakav biološki filter?


U planu je reef akvarij








 

Offline Antimon

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 3563
  • Spol: Muški   Dob: 51
  • Lokacija: Split - Podstrana
    • www.minigo.info
reef 390l pomoć
« Odgovori #1 u: Svibanj 30, 2007, 16:04:00 poslijepodne »
evo ja ču krenit od šta bi se u informatičkom žargonu reklo "minimalne konfiguracije",... naravno, ovo bi ja najmanje uzeo, netko drugi bi još manje,...

    • skimmer wave beast 1200P (dobar omjer cjene i kvalitete)
      • marea 4400 ili 2 * 3200
        • nikakav biološki, već kemijski filter,... najbolje neki unutarnji filter sa slabijim protokom, gdje ćeš smjestiti AU i PO4 -
        a, ukoliko ne misliš štediti:

          • neki bolji skimmer,...npr. ATI
            • Tunze wavebox
              • reaktori za ugljen i odstranjivač fosfata

Offline zorzezore

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 17
reef 390l pomoć
« Odgovori #2 u: Svibanj 30, 2007, 16:25:00 poslijepodne »


Antimone kakvo misljenje imas o Tunze skimmerima? Navodno da su jako dobri al i kostaju. Jel Marea pumpa bolja u odnosu na Tunze pumpe? Znam da sam dosadan sa takvim pitanjima al tek pocinjem pa me interesiraju savjeti od ljudi koji su ih probali ili nesto vise culi o njima.


Sto se tice sumpa!


Kolike zapremine bi miidealno odgovaralou odnosu na "desktop" akvarij?


Hvala na odgovoru





 

Offline zorzezore

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 17
reef 390l pomoć