Ožujak 29, 2024, 13:23:30 poslijepodneNajnoviji Član: [email protected]

Autor Tema: Automatski top off  (Posjeta: 2615 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kresob

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 32
  • Spol: Muški   Lokacija: Split
Automatski top off
« u: Lipanj 03, 2014, 13:01:21 poslijepodne »
Pozdrav,

nisam bas novi na forumu niti u akvaristici, ali sam ipak početnik. Imam cayman od 120L sa morem i sada razmišljam o nekom diy auto top off sistemu. Bazirao bi se na ultrazvucnom modulu HC-SR04 i arduino procesoru.

Je li se netko do sad "igrao" s tim? Kakva su iskustva?

Poz
Kreso

Offline Malitu

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 259
  • Spol: Muški  
Odg: Automatski top off
« Odgovori #1 u: Lipanj 26, 2014, 12:35:47 poslijepodne »
Ja sam se "igrao" sa ovim sklopom bez arduina već sa ATmega 16. Imao sam problema sa mjerenjem udaljenosti kad je senzor vrlo blizu površine mora tj. manje od 10 cm. Problem dodatno prestavljala nemirna površina tako da sam programski to morao otklonit, nažalost izgubio sam preziznost koja se pogoršala i bila je oko +/-1,5 cm. Kad je površina potpuno mirna i kad je senzor udaljen oko 30 cm od površine može se dobiti milimetarska točnost. S druge strane senzor je vrlo osjetljiv na vlagu i promjenu temperature (preciznost znatno varira), a nakon dva dana stajanja u uvjetima sličnim morskom akvariju senzor je podivljao i počeo davati nebuloze....odustao sam od ovog exp. i eventualne izrade radne verzije sklopa. Nakon toga sam exp. sa kapacitvnim senzorima nivoa i tu su rezultati bili znatno bolji (znatno pouzdanije i preciznije) , ali sve je ostalo na exp.
Mislim da je plovak na bazi reed relay i dalje najsigurnije rješenje (ne i najpreciznije)  :).

Offline viktori

  • Trade Count: (+4)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 744
  • Spol: Muški   Lokacija: Zagreb
Odg: Automatski top off
« Odgovori #2 u: Srpanj 13, 2014, 14:59:34 poslijepodne »