Rujan 10, 2024, 05:52:36 prijepodneNajnoviji Član: Dijana_ZG

Autor Tema: RAJA IMAM PROBLEM  (Posjeta: 1158 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Pacic

• Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
RAJA IMAM PROBLEM
« u: Siječanj 25, 2004, 16:51:00 poslijepodne »
U mom ludom gradu ( Sarajevu )u kojem trenutno ima preko petnaest prodavnica kucnih ljubimaca ja ne mogu da nadijem ono sto mi treba. Meni trebaju neke vrste niskog rastinja ( koje? neznam jer sam pocetnik imam akvarij od 1990 godinei do danas sam ih promjenio neznam ni broja ali raja vi ste nacitani akvaristia ja bogami nisam) ala alge ili oni divni lisajevi da bih dobio ono divno prosarano zelenkasto bijelo dno a da mi pri tom ne strce listovi u visinu. Pomenuo sam onih petnaest radnji e pa njihov problem je taj sto imaju svi iste tri vrste trava i nikad da nabave nesto novo. Donosio sam iz rijeke neku mahovinu koja mi je na zalost uvenula za pet dana jer je razlika temperature u vodioko 20 stepeni. MOJE PITANJE je sljedece dali postoji ikosa podrucja BiH koji ima rasad nekog niskog bilja ili za vas koji ste dalje postoji li ikakvo sijeme do kojeg bih mogao doci i kako.

Offline Zoran

• Punopravni član
  • Spol: Muški   Dob: 43
RAJA IMAM PROBLEM
« Odgovori #1 u: Siječanj 25, 2004, 20:13:00 poslijepodne »
Ej za takvo bilje je uglavnom potrebno jako, jakoooo svijetlo a moze se srediti sa rcciom npr. Ima jos jedna biljka koja postoji ali sve se te biljke uglavnom podrezuju
Rijeka/Hrvatska

Offline Pacic

• Novi član
  • *
RAJA IMAM PROBLEM
« Odgovori #2 u: Siječanj 25, 2004, 20:16:00 poslijepodne »
E PA OK svijetlo mi nije tamna strana mogu ga imati koliko hocu (1000 W ce biti dovoljno nadam se) ali tu je jos uvijek problem odakle cu ga dobaviti.

Offline Sanel

• Punopravni član
RAJA IMAM PROBLEM
« Odgovori #3 u: Veljača 04, 2004, 20:11:00 poslijepodne »
Jesi li isao u ZOO Centar na Grbavici? Ja iz Mostara dolazim tamo kupovati bilje!!!
Sanel/ Mostar

Offline Pacic

• Novi član
  • *