Travanj 29, 2024, 09:12:57 prijepodneNajnoviji Član: bignjato

Autor Tema: buduci amazone biotope - 200l - molim pomoc  (Posjeta: 1865 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alemtr

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 261
  • Spol: Muški   Dob: 39
  • Lokacija: Travnik
    • Drvo na kamenu
buduci amazone biotope - 200l - molim pomoc
« u: Prosinac 10, 2011, 20:03:45 poslijepodne »
Pozdrav svima. Ja sam pocetnik u akvaristici, ovim divnim hobijem se bavim tek nekoliko mjeseci ali sam fanatik postao zestoki. Ovo je moj novi akvarij dimenzija 140x40x40, trenutno ne lici na amazon jer sam tek prije nekoliko dana odlucio da definitivno idem na biotope. Moram samo da se odreknem par azijskih ribica (to mi je jako tesko) i pocet traziti bilje za amazone.

Od riba u akvariju imam neonkice, zute molije, corydorasi, gupy, par ramireza, par kribenzisa, par platija, bikolor, sijamac i par ancistrusa.Od bilja vidite i sami, malo bilja kojeg sam uzicao ili kupio. Kod mene u blizini nema bas zoo shopova, najbolizi mi je 40 km tako da imam malo frku sa nabavkom bilo cega. Sve je diy varijanta, pjesak, kamenje, drvece, svijetlo, co2, filter... itd.

Poenta je da zelim da radim amazon biotop, znam da je to preopsirno ali ne mogu da idem nista uze jer nema sanse da tako nesto uradimu srednjoj Bosni, jednostavno resursi su ograniceni:-) nadam se da cete mi malo pomoci svojim sugestijama i savjetima:-) hvala.
« Zadnja izmjena: Prosinac 11, 2011, 15:36:29 poslijepodne od alemtr »

Offline dante

  • Član redakcije
  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 2201
  • Spol: Muški   Dob: 44
  • Lokacija: Zagreb, Sesvete
Odg: buduci amazone - 200 l
« Odgovori #1 u: Prosinac 10, 2011, 20:35:25 poslijepodne »
Ak ti ovo može kaj pomoć...

http://fish.mongabay.com/biotope.htm

Za biotop, što jednostavnije to bolje, a mislim da u ovom akvariju to bude mrak izgledalo.  :up:

Offline alemtr

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član