Travanj 24, 2024, 16:52:14 poslijepodneNajnoviji Član: bignjato

Autor Tema: Zelena voda neugodnog mirisa  (Posjeta: 6520 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Xena

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 857
  • Spol: Ženski   Dob: 48
  • Lokacija: Čakovec
  • Ciklidić
Zelena voda neugodnog mirisa
« u: Veljača 04, 2004, 23:36:00 poslijepodne »


Imam akvarij od 30 litara.U njemu su zlatne ribice,pajčolanka i čistač.Akvarij je star 1 mjesec.To znači da sam početnik i da baš nemam puno iskustva s tim.U njemu je unutarnji filter MICRON(200 l /h) s aktivnim ugljenom kojeg mijenjam jedanput na mjesec.Problem je u tome što je voda jako brzo prljava (zelena) i ima jaaako neugodan miris.Morala bih je mjenjati svaka dva dana.Mislim da ribe ne hranim previše,stavljam im pripremu za vodu i redovito čistim filter (svaki tjedan).Ne znam šta dalje.












Offline zmadaric

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 461
    • http://gameroom.com/h2o
Zelena voda neugodnog mirisa
« Odgovori #1 u: Veljača 04, 2004, 23:46:00 poslijepodne »
Filter moraš prati u toj vodi, ne u vodi iz slavine... Što znači da ga pereš u vodi iste temp. jer ako radiš hladnom ili toplom vodom umiru bakterije koje vodu čine čistom:-)
Nabavi veći akvarij, bar 100 l.
Manje hrani i redovito usisavaj ostatke, ukoliko ih ima s dna...
Filter mora biti adekvatan, pereš ga 1 u 3 tjedna ili 4 tjedna (tako radima ja). Voda je jedino što mijenjaš često, ali u principu 1Xtjedno...
Kako je kod tebe stanje alarmantno... radi ti češće dok se sve to ne ustabili...
Ako ti akvarij stoji na direktom svjetlu, najbolje ga makni, jer se tako stvaraju alge...
Nadam se da sam nešto pogodio:-)
p.s. ne kupuj nove ribe jer je ovo za tako mali akvarij sasvim dovoljno... Inače novi akvarij i nije tako skup, a ribice će se u njemu puno bolje osječati. Svakako izaberi akvarij od bar 70 cm kako bi mogle puno plivati...
Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu....

Offline Xena