Travanj 19, 2024, 05:33:37 prijepodneNajnoviji Član: [email protected]

Autor Tema: formiranje akvarijuma  (Posjeta: 7617 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline prco mk

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Postova: 45
formiranje akvarijuma
« u: Siječanj 03, 2008, 13:08:00 poslijepodne »
zdravo svima. ja sam kao pocetnik i novi clan na forumu i rado prihvatam sve savete i kritike, kako bi uspeo u svome cilju da imama solidan akvarium ili cak odlican kao sto su vasi, imam akvarium od 140 l. sa kanisterom atman EF3, grejac 300w, vazdusnu pumpu, osvetlenje 2x20w aquarium light i 18w obicna neonka. volim i biljke i ribice ali ne znam koje da stavim da bi se osecali najugodnije u akvarijumu. Molim vas poducite me i ja cu se jednog dana oduziti tako sto cu postaviti slike od akvarijuma za kog ste mi pomogli da ga uredim. HAVALA VAM PUNO. ucinite me srecnim.

volite se, ljudi

Offline Kassad

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 297
formiranje akvarijuma
« Odgovori #1 u: Siječanj 07, 2008, 18:24:00 poslijepodne »
ajde ti lijepo malo prolistaj sto te konkretno zanima po forumu pa nam postavi konktretna pitanja, ovak ne znamo kako bi ti pomogli...

ovo sto si opisao (58w/140L) ti je preslabo za neki zahtjevniji biljni setup, tako da prolistaj po ciklidima malo, pa ti se mozda tamo nesto svidi...

Imas dovoljno jak filter i dovoljno litraze da neki ciklidarij slozis


Offline E&D

  • Počasni član
  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 3391
  • Spol: Muški   Dob: 46
  • Lokacija: Čakovec
  • Davor Žerjav
    • http://www.fotodavor.com
formiranje akvarijuma
« Odgovori #2 u: Siječanj 08, 2008, 22:10:00 poslijepodne »


stavi fotku akvarija- ovako je teško pomoći.


Na početnoj stranici pod slatkovodna akvaristika / uređenje imaš članke koji bi ti mogli pomoći kod uređivanja akvarija


pozz

Offline Jerko & Hana

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 18
    • http://www.dsg.hr