Travanj 25, 2024, 10:26:58 prijepodneNajnoviji Član: bignjato

Autor Tema: Koliko debelo staklo?  (Posjeta: 5735 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline :Mario:

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Postova: 80
    • http://www.google.com
Koliko debelo staklo?
« u: Listopad 11, 2004, 21:01:00 poslijepodne »


Posto sam pocetnik krenuo sam se prvo informirati oonome u sto se upustam da nebi krenuo u nepoznato, pa pozalio.


Gdje god sam pogledao svuda se u tablicama navodi debljina stakla od 10 do 12 mm(za ono sto ja zelim - 100x40x45), a nije mi jasno kada je toliko potrebno!


Konkretno:


Prijatelj ima akvarij od 200 litara izra?en od 5mm stakla i drzao je oko 5 godina, a onda je procurio na spoju. Preljepio ga je i ponovo funkcionira.


Taj akvarij je u drvenom okviru pa sam ja predpostavio da su podatci iz tablica za akvarij koji ce biti samo poljepljen i nece biti u nikakvom okviru!


Jesam li dobro predpostavio????


Dali kada je u okviru moze i manje????
 

Offline For_life

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 276
Koliko debelo staklo?
« Odgovori #1 u: Listopad 11, 2004, 21:35:00 poslijepodne »
5 mm 200 LITARA? meni akvarij od 20 litara ima 4 i pol milimetra!

za svaki slucaj stavi sto deblje to bolje
Grad od milijardu bendova-Grad na na Rječini

Offline :Mario:

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • **
  • Postova: 80
    • http://www.google.com
Koliko debelo staklo?
« Odgovori #2 u: Listopad 11, 2004, 21:39:00 poslijepodne »


100 % ni ja nisam od prve vjerovao, ali istina je!


I napravljena su dva ista i ibadva normalno rade, zato me zanima dali je stos u okviru?
 

Offline bopacak

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 1058
  • Spol: Muški   Dob: 35
  • Lokacija: Čakovec
Koliko debelo staklo?
« Odgovori #3 u: Listopad 11, 2004, 21:43:00 poslijepodne »
Tabela debljina stakla














Dužina u cm -->

Visina

10

20

30

40

50


Offline :Mario: