Travanj 24, 2024, 17:24:19 poslijepodneNajnoviji Član: bignjato

Autor Tema: "Mljeena voda"  (Posjeta: 3257 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tturkalj

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 16
"Mljeena voda"
« u: Lipanj 28, 2004, 21:51:00 poslijepodne »


Kao prvo puno pohvala samom forumu. Zaista ste dobri i ima se nesto za nauciti. Sirovi sam pocetnik pa kako nisam odmah htio slusati savjete o velicini akvarija krenuo sam od 10L pa na 20L i konacno sada imam vec 2 mjeseca akvarij velicine 120L. Akvarij je kupljen novi sa poklopcom i od opreme imam grijac 150W, vanjski kanisterski filter protoka 700L (dase regulirati), gro-lux zarulju 30W. u filteru se nalazi spuzva za grubo filtriranje, "vata", keramiaki valjeiai i prvih mjesec dana bio je i aktivni ugljen. Vodu sam pripremio sa aqua safe-om.


PROBLEM: Nakon tih dva mjeseca voda je cista ali ne i bistra, naime, pojavili su se neki kao "bijeli oblaci" u vodi (kao da u cistu vodu kapnes kap mlijeka).


Molim Vas da li netko zna sta bi to moglo biti (hrana, sljunak...)???





HVALA
Tomislav Turkalj-Varaždin

Offline chubby

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 1937
  • Lokacija: zg-kc
"Mljeena voda"
« Odgovori #1 u: Lipanj 28, 2004, 23:00:00 poslijepodne »


ne da mi se pisat, al pogledaj ovo...


http://www.thetropicaltank.co.uk/cloudywt.htm

Offline HRVOJE

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 921
  • Spol: Muški   Dob: 54
  • Lokacija: Osijek
"Mljeena voda"
« Odgovori #2 u: Lipanj 29, 2004, 08:10:00 prijepodne »