Travanj 16, 2024, 19:15:13 poslijepodneNajnoviji Član: [email protected]

Autor Tema: prehrana diskusa  (Posjeta: 27139 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dudo79

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 132
  • Spol: Muški  
prehrana diskusa
« u: Srpanj 12, 2010, 06:29:58 prijepodne »
evo kao što i naslov kaže zanima me prehrana ili jelovnik za diskuse,pošto sam početnik s diskusima a htio bi da im pružim što je moguću bolju prehranu,pa je svaki savijet ili recept dobro došao,unaprijed zahvaljujem :up:

Offline mbogdan

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 1765
  • Spol: Muški   Dob: 42
  • Lokacija: Osijek - Bilje
    • Diskusari
Odg: prehrana diskusa
« Odgovori #1 u: Srpanj 12, 2010, 09:44:51 prijepodne »
Svi diskusi rado jedu tetra prima granule,uz to im trebas davati granuliranu spirulinu ili recimo sak green,za rast i razvoj neizbjezan je dakako diskus mix od govedjeg srca,u njega mozes staviti filete oslica,spinat,bananu,jaja itd....imas dobre recepte na diskus romanija,stranica je slovenska,ali mozes skuziti! ;)

Offline Antimon

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****
  • Postova: 3563
  • Spol: Muški   Dob: 51
  • Lokacija: Split - Podstrana
    • www.minigo.info
Odg: prehrana diskusa
« Odgovori #2 u: Srpanj 12, 2010, 09:56:04 prijepodne »
uz ovo što je kolega mbogdan naveo dodao bih i jeftin (a dobar) sak energy i smrznute bloodwormse

u svakom slučaju što raznovrsnija hrana sa naglaskom na proteine

odraslim diskusima srce nebih davao, možda jednom ili dvaput tjedno,...

Offline dudo79

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 132
  • Spol: Muški  
Odg: prehrana diskusa
« Odgovori #3 u: Srpanj 12, 2010, 11:00:27 prijepodne »
hvala davao sam im blodvorms ali slabo ih jedu sada dobivaju sak energi i sera granule za diskuse ,zanima me dali su dobre ličinke komaraca za prehranu

Offline mbogdan

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • *****