Travanj 19, 2024, 01:04:38 prijepodneNajnoviji Član: [email protected]

Autor Tema: Pocetnicka pitanja oko akvarija  (Posjeta: 2481 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline orcalator

  • Trade Count: (0)
  • Novi član
  • *
  • Postova: 23
Pocetnicka pitanja oko akvarija
« u: Travanj 28, 2017, 16:34:05 poslijepodne »
Pozdrav,

Sinula mi je bajna ideja da bi mogao nabaviti akvarij pa bi postavio par pitanja da vidim ima li ta moja ideja ikakve sanse da zazivi ili nema. Totalni sam pocetnik u ovome, sto znaci da sam procitao par clanaka o osnovama koje sam nasao na netu. E sad konkretna pitanja..

1. Akvarij bi smjestio u dnevni boravak jer mi to jedino ima smisla, ali dnevni boravak je prilicno osvjetljena cetvrtasta soba od jedno 20m2 sa velikim prozorom na suprotnom zidu od onog na kojem bi bio akvarij. Prozor gleda prema sjeveru. Da li akvarij moze biti na toj poziciji? Ako ne moze onda ostala pitanja mozete preskociti :-)

2. Buduci imam cijeli zid prazan, nekih cca. 4m napravio bi nekakvu komodu i u sklopu nje akvarij. Znaci nesto tipa 3m ravne komode i u sredini akvarij od kakvih 1.5m duzine. Bilo bi lijepo da to sve nekako visi na zidu, ali ne znam je li to izvedivo. Zid je nosivi, armirani. Ima li mozda neko tako nesto vec napravljeno ili je ovo suluda ideja?

3.  Kao sto vidite iz duzine radilo bi se o nesto vecem akvariju, pa me zanima sto se tice opreme koju treba ubaciti unutra, da li ta oprema proizvodi kakve zvukove? Ne bih bas volio da navecer u tisini dok gledam film zuji kakva pumpa.

4. Vidim da ljudi spominju LED rasvjetu kao mogucu opciju. To mi se cini puno stedljivije i dugovjecnije od klasicnih lampi. Ne znam jedino da li je to zvedivo tj. da li zadovoljava potrebe organizama u akvariju?

Eto toliko za pocetak, pa cemo vidjet dalje. Hvala :-)

Nino

Offline dzems

  • Trade Count: (0)
  • Punopravni član
  • ****
  • Postova: 815
  • Spol: Muški   Lokacija: knin
  • volim ribe i ribice
Odg: Pocetnicka pitanja oko akvarija